FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Co to jest preorder?

Preorder to zamówienie, które zostaje złożone przed premierą danego towaru. W ten sposób grę otrzymuje się dokładnie z dniem premiery, ponieważ wysyłka jest realizowana dzień wcześniej.

2. Jak sprawdzić datę premiery danej gry?

Informacja o dacie premiery gry znajduje się w tytule sprzedawanego artykułu(np. "PS4 F1 2022 PREORDER 01/07/22") oraz w dokładnym opisie towaru po wejściu w jego szczegółową zakładkę. 

3. Czy dostanę gratisy do gry?

Do niektórych gier zostają odgórnie dołączone gratisy wyznaczone przez dystrybutora. Ich liczba jest ograniczona, więc zostają rozdzielane na zasadzie 'kto pierwszy ten lepszy', czyli np. jeśli było 50 gratisów, to pierwsze 50 zamówień na sklepie internetowym je otrzyma.

4. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy produktu widnieje w karcie danego towaru. Natomiast jeśli dany artykuł posiadamy w magazynie, to wysyłka jest realizowana do 24h(dni robocze) od złożenia zamówienia. 
Zamówienia typu preorder wysyłane są jeden dzień przed premierą i przychodzą w dniu premiery do klienta.

5. Chcę jak najszybciej otrzymać przesyłkę - którą formę dostawy powinienem wybrać?

W celu jak najszybszego otrzymania przesyłki, zalecamy dostawę kurierem, bądź paczkomatem.

6. Czy moja przesyłka będzie bezpiecznie zapakowana?

Gry pakowane są zwykle do kopert z folią bąbelkową, natomiast większe przedmioty do kartoników lub oklejane grubą warstwą folii bąbelkowej, a następnie stretch'em. Nasz team dba o to, aby każdy towar został bezpiecznie zapakowany niezależnie od swojego gabarytu, tak aby zawartość nie została uszkodzona przy trasporcie.

7.  Czy otrzymam paragon/fakturę?

Zawsze przy zakupie w naszym sklepie wystawiany jest dowód sprzedaży, którym jest paragon (chyba, że kupowana jest konsola - wtedy wysyłana będzie faktura). Jeżeli klient poprosi o fakturę, to zostanie ona wystawiona na podaną przez niego firmę. Przy zakupach za kwotę mniejszą niż 450zł jest to paragon z numerem NIP na nim wypisanym, natomiast przy kwotach wyższych zostanie wystawiona faktura, przesłana drogą mailową.

8. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić otrzymany towar, należy spakować nieuszkodzony produkt w oryginalnym opakowaniu, dołączyć do niego wypełniony formularz reklamacyjny, paczkę zabezpieczyć do transportu i wysłać(na własny koszt) na adres sklepu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

9. Wysłałem/am zwrot/reklamacje – co teraz?

Po otrzymaniu przez nas przesyłki, zwrot/reklamacja są rozpatrywane do 14 dni. W przypadku uznania szkody/oddania paczki, przelew pieniędzy na konto podane przy zakupie nastąpi w trakcie 2-3 dni roboczych. 

10. Mam problem z grą, nie uruchamia się - co teraz?

O ile problem nie występuje po stronie fizycznej produktu, to należy skierować się do wsparcia technicznego dystrybutora gry. Wszystkie dane podane są w gwarancji. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium